تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, | 22:21 | نویسنده : arman

اینم چند بیت شعر که واس خودم شب تولدم نوشتم.

 

 

شب       تولد     منه    دلم    براش     لک    میزنه

اون  عشق من  بودش  که رفت  حالا بهم  تک  میزنه

اون عشق من بودش  که رفت همش  میگفت کم طاقته

صحبت  سر  سازش  که نیست   صحبت  سر   لیاقته

امشب   تولد   منه    گل   که   نخواستم   از   چشات

میرم   دوتا   گل   میخرم   یکی   خودم   یکی   بجات

امشب   کنار   قاب   عکس   تا  صبح  من سر میکنم

رفتن   تو   خیالی    نیست   من   اینو    باور   میکنم

دیره  ولی   تازه   الان   فهمیدم  اینو   با چشم  خیس

سراغ    مثل   تو    نیام    عاشقی    کار   بچه   نیس

شب      تولد      توهم    منم      بهت    تک   میزنم

اگه   ازم   کادو   بخوای   میام   بهت   چک   میزنم

 



نظرات شما عزیزان:

آریسا
ساعت20:41---14 مرداد 1393
سلام عالی بود
لینک شدی


maral
ساعت18:36---3 مرداد 1393
upam

ترلان
ساعت9:23---31 تير 1393
پیر شدم، به اندازه تمام حرفایی که باید می‌زدم و تو گلوم موند. به اندازه تمام
جر و بحث‌هایی که باید می‌کردم و تو ذهنم انجام شد


ترلان
ساعت15:59---19 تير 1393
دوست دارَمـ בَستَم به اونے کهـ בوستِش دارَم بِرِسه

بِگیرَمِش کُلّی کُتَڪِش بِزَنَمــ

یِهو وَسَطآش

بِزَنَم زیر گِریهُ بِگَم:

آخهـ בیوونه...

בِلَم واسَت تَنگ میشه

اینقَـבر اَز مَـ ن دور نَباش خُب


marjan
ساعت16:13---7 تير 1393
سلام.....میدونم دیره ولی تولدت مبارکــــــ




yasi joooooon
ساعت12:50---21 خرداد 1393
kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ghashang boood
پاسخ:mer20+10


atefeh
ساعت18:43---19 خرداد 1393
کــسایـی کــه اول رابـطــه

بــهـت مـیگـن بـی احــسـاس…

هــمـون لــعنـتیـایی هـستـن کــه وقــتـی عـاشـقت کــردن

آخــرش بـهت مــیـگن یــکـم مـنطــقی بــاش…
پاسخ:delet poreha atefe


شیرین عسل
ساعت12:19---19 خرداد 1393
کاش می دانستی چقدر دلم بهانه ی تو رو میگیره هر روز

کاش می دانستی چقدر دلم هوای با تو بودن کرده

کاش می دانستی چقدر دلم از این روزهای سرد بی تو بودن گرفته

کاش می دانستی چقدر دلم برای ضرب آهنگ قدمهایت

گرمی نفسهایت ، مهربانی صدایت تنگ شده

کاش می دانستی چقدر دلواپس تو ام

کاش می دانستی چقدر تنهام ، چقدر خسته ام

و چقدر به حضور سبزت محتاجم

و همیشه از خودم می پرسم این همه که من به تو فکر می کنم

تو هم به من فکر می کنی؟


shahrzadr
ساعت22:01---18 خرداد 1393
تولدت مبارک
پاسخ:mer20+10


atefeh
ساعت14:20---11 ارديبهشت 1393
مـכّتــے اωـت כرכ هـایــم را حـس نـمــے ڪنـــم…!
כرכ هــا تمـــام نشـכه…

اعـصــابــم כیگــر ڪـار نـمــے ڪنــכ (!)

و ایـטּ ابــﭡــכاے ” مُــرכטּ ” اωـت…!


shima
ساعت0:22---11 ارديبهشت 1393
خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .
تولدت مبارک


ARASH
ساعت18:09---22 فروردين 1393
AGE AZ KHODETE KHOBE

sepanta
ساعت15:00---5 فروردين 1393
هرچند دیر اما تولدتون مبارک
پاسخ:mamnooon


negar
ساعت14:23---1 فروردين 1393
jaleb bud

rezaa
ساعت14:23---1 فروردين 1393
tavalodet mobarak

pegah
ساعت21:21---29 اسفند 1392
سال نو مبارک

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت11:57---29 اسفند 1392
من فهمیده ام
وقتی چشمانت را می بندی
به عطر کدام درخت فکر می کنی
فهمیده ام
همه چیز از لحظه ای شروع می شود
که باور کنی بهار...
همه ی آوازهای توست!
بهار
هدیه ی صورتی تو
به گلبرگ کوچکی ست
که از رنگ پیراهنش خسته می شود
و نمی داند چکار کند.

نوروزت همایون


sepanta
ساعت19:52---21 اسفند 1392
سلام
خبر ندادی تولدته وگرنه دست پر میومدم!!
تولدت مبارک
انشاالله 100سال دیگه بیام و بهت سربزنم و ببینم تولدتو با نوه و نتیجه هات جشن گرفتی!!!
تولدت مبارک باشه


نفس
ساعت16:40---20 اسفند 1392
نگاه کن آن دور دستها یکی تنها به انتظار ایستاده
لبخندی عاشقانه ، دستی برایش تکان بده…
تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش


naeeme
ساعت19:30---19 اسفند 1392
تووووووووووولدتتتتتتت مبارک....بازم تولدت شدتواب کنی داداشی...

hasti
ساعت21:07---17 اسفند 1392
برای روز میلاد تن من نمی خوام پیرهن شادی بپوشی



به رسم عادت دیرینه حتی برایم جام سرمستی بنوشی




برای روز میلادم اگر تو به فکر هدیه ای ارزنده هستی مرا



با خود ببر تا اوج خواستن بگو با من ، که با من زنده هستی . . .

"تولدت مبارک"


hasti
ساعت20:57---17 اسفند 1392
لایک از طرف من ..

زیبا بود .. وغمگین ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: