تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, | 19:34 | نویسنده : arman

   << سه دسته آدم هستن که اعصاب آدمو خورد میکنن >>

 

.اونایی که وقتی داری فیلم میبینی فیلم رو جلوجلوتعریف میکنن.1

2.اونایی که وقتی دارن باهات حرف میزنن هی با دست میزنن بهت که حواست پرت نشه.

3.اونایی که وقتی داری با تلفن صحبت میکنی هی میگن کیه... کیه... کییییییییییه............

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت7:12---22 خرداد 1393
سلام .ممنون دوست عزیز که به وبلاگم سر زدی نظرتو گذاشته پرسیده بودید چرا نیستم اخه به خاطر امتحانام یه کم گرفتارم بازم ممنون از نظرتون وبلاگتم خیلی مطالبش جالبه واقعا خیلی خوشم اومد موفق باشید.

شیرین عسل
ساعت12:19---19 خرداد 1393
بـایـد بـدجـنـس باشــے... تآ عـاشقـت باشــטּ...

بـایـد خـیـانـت کـنــے... تآ دیوونه ات باشــטּ...

بـایـد هـمـیـشــہ دروغ بگــے... تآ همیشه تو فـکرت باشــטּ...

بـایـد هی رنگ عوض کنــے... تآ دوست داشته باشــטּ...

اگــہ سآده اے !

اگــہ باوفایے !

اگــہ یک رنگے !
هـمیـشه تـنـهایے ! .


shahrzadr
ساعت21:58---18 خرداد 1393
سلام منم از این 3مورد بیزارم

ساناز
ساعت10:15---16 اسفند 1392
ﻋﺸﻖ!ﻫــﻪ!ﺑﯿﺎ''ﺷﯿﻨﺶ''ﻣﺎﻝ ﺗﻮ!ﻣﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ ﺭﺍ''ﻋـــــــــــــــﻖ''ﻣیزﻧ ﻢ‏↳‏↳‏

:‏↳‏
X‏↳‏
نفس نميكشد هواقدم نمی زند زمين سکوت ميكند غزل بدون تو يعنی همين.داداش آرمان مر30كه بهم سرميزنی؛ببخشيدكه بهت سرنميزنم؛مشغول درس خوندنم؛موفق باشی آرمان جون؛همتونودوست دارم؛بازم بهم سربزن خوشحال میشم


naeeme
ساعت15:11---4 اسفند 1392
بدوبیاتولد بدو...

روناک
ساعت17:20---28 بهمن 1392
سلام داش ارمان وب شما هم قشنگه
مرسیکه وب من اومدی من شما رو لینک کردم


fateme
ساعت11:56---25 بهمن 1392
آره واقعا موافقم،
منکه اینجوریم پس رو اعصابم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


maral
ساعت5:08---22 بهمن 1392
با این که تکراری بود و حال نکردم ولی دمت گرم.....

maral
ساعت5:08---22 بهمن 1392
با این که تکراری بود و حال نکردم ولی دمت گرم.....

الهه ... نمکدون
ساعت19:05---4 بهمن 1392
آآآآآی گفتی

فرزانه
ساعت13:43---30 دی 1392
چقــدر دلم تمام شدن می خواهـد ...



از آن تــمام شدن هایــی که بشــود نقــطه سر خط ...



و آنگـــاه دیکــته تمــام شـود !



و من دیگــر آغـــاز نشــــوم ...

آپم بیـــــــــــا نظر یادت نره
پاسخ:دلتنگ شدن حس نبودن کسی است که یکباره تمام وجودت تمنای بودنش را میکند....


مریم
ساعت10:13---29 دی 1392
سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگم سر زدی لینکت کردم ادرس منو که دارید لینکم کنید ممنون میشم با اسم ترنم عاشقانه درضمن وبلاگتم عالیه هم مطالبش هم عکساش من خیلی عکستاو سیو کردم بامزه بودن

هستی جووون
ساعت9:54---29 دی 1392
لینک شدی عزیز بلینک وبتم خهلی باحاله
پاسخ:دلتنگ شدن حس نبودن کسی است که یکباره تمام وجودت تمنای بودنش را میکند... لینکت کردم بازم بهم سر بزن


فرزانه
ساعت14:09---28 دی 1392
ديگر نه "شلوار پاره" نشانه ي "فقر" است ....

نه "سکــوت" علامت "رضــايت"....

دنــيـــــــــــــــاي غـــريـبـيــست

ارزشـــــــــــها "عـــــــــــــــــــوض" شـده اند

و "عـــــوضــــــــــي هــا"، بــا ارزش....




azizeh
ساعت11:29---25 دی 1392
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی باحال داری.....یه خواهش کوچولو داشتم.....میشه بیای به این آدرس و یه کامنت تولدت مبارک بزاری؟دارم واسه تولد عشقم تولدت مبارک جمع میکنم...امیدوارم با یاری شکسایی مث تو بتونم یه عالمه کامنت واسش جمع کنم....
اینم آدرسhttp://eshgam14.blogfa.com/


fateme
ساعت18:56---18 دی 1392
slm mr30 ke Omadi man linket kardam shomam mono belink
پاسخ:پاسخ:manam linkidamet bazam behem sar bezan


nima
ساعت18:57---3 دی 1392
matlab jadid bezar dg......................ah

nima
ساعت18:57---3 دی 1392
matlab jadid bezar dg......................ah

حدیث
ساعت15:58---3 دی 1392
مورد هم بوده پسره رفته خواستگاری؛
خواسته سرِ صحبتو با بابای عروس باز کنه گفته:
هنوز شیرِ حمومتون چکه میکنه؟!


ÑίĻØⓞ
ساعت16:52---30 آذر 1392
آرههههه اینا واقعععَن رو مخن

کیانا
ساعت12:12---29 آذر 1392
هندونه بده قاچ کنیم
لپاتو بده ماچ کنیم
غماتو بده چال کنیم
بخند تا ما حال کنیم
.:: یلدا پیشاپیش مبارک ::.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: