تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 17:1 | نویسنده : arman

این هم وضع پلیس کشور!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

ن
ساعت22:51---17 اسفند 1391
سلام وب قشنی داری ب منم سر بزن

آریانا
ساعت18:13---12 اسفند 1391
سلام.
وبلاگ جالبی داشتی.راستی لینکت کردم.بازم به ما سر بزن.


KiMiYa
ساعت19:00---25 بهمن 1391
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ،





اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ،





اگه ستاره بودی روشن ترین بودی





و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی .











ولنتاین مبارک



=========



اين فونت قطره هارو بردارين بشه نظر دادپاسخ:ba6e khanoomi man bare6 midara,.


shaghayegh
ساعت19:40---23 بهمن 1391
salam

shoma link shodid

manonam ke be vebam umadiپاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!


MoHaD3
ساعت13:27---19 بهمن 1391

_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___


my love
ساعت21:27---16 بهمن 1391
سلام دوست عزیز. مرسی که بهمون سر زدی، من با افتخار لینکت میکنم، تو هم اگه خواستی لینکم کن.

nafas
ساعت20:09---14 بهمن 1391
salam arman azizam..khobi?

azizam man to webam tabadol link hoshman daram kafi deghat koniپاسخ:bade va3at comment goza6tam??????


MoHaD3
ساعت18:58---14 بهمن 1391
سلام عزیزم شمارو لینک کردم شماهم منو لینک کن با عنوان:Happy Gir
پاسخ:slm manam linket kardam
پاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: