تاريخ : چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, | 18:34 | نویسنده : arman

 

این هم چند عکس عجیب و غریب!!!!



نظرات شما عزیزان:

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت9:35---16 ارديبهشت 1392
جالب بود.

لینکت کردم

لینکم کن

مررررررررررررررررسی
پاسخ:دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت: تورا چه به عشق؟؟؟ گفتم چرا؟؟!؟؟ گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری... لبخندی زدم و گفتم: خدایا این مخلوق توست!!! شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!! کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو


reza
ساعت16:44---7 اسفند 1391
slm aaaaarman jooonam khabari azamoooon nemigiei

reza
ساعت16:43---7 اسفند 1391
slm aaaaarman jooonam khabari azamoooon nemigiei

reza
ساعت16:43---7 اسفند 1391
slm aaaaarman jooonam khabari azamoooon nemigiei

faeze
ساعت14:09---19 بهمن 1391






آرزو دارم فقط یک بار سرت را روی








سینه ام بگذاری تا تپش نامنظم قلبم راحس کنی....








اما از این می ترسم که...








قلبم به احترامت بایستد...!!! [2 39]





وب دومم اینه خوش حال میشم سر بزنی!





http://rooomani.blogfa.com/
پاسخ:slm faeze khnoom ba arze poooze6 man yeki az matlabatono copy kardam 6oma be del nagir

پاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!


KiMiYa
ساعت18:03---10 بهمن 1391




شکستن دل











به شکستن استخوان دنده میماند











از بیرون











همه چیز رو به راه است ،











اما هر نفس











درد است که میکشی



================



ميگم اين فونت هارو بردارين بهتر ميشه نظر داد!!!!!پاسخ:slm yani ro aksa hichi nanevi3am?????


KiMiYa
ساعت23:28---6 بهمن 1391
دخترک رفت ولی زیر لب این را میگفت :


” او یقینا پی معشوق خودش می آید “


پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود :


” مطمئنا که پشیمان شده برمیگردد “


عشق قربانی مظلوم ” غرور ” است هنوز . . .


++++++++++++++++++++++++++

سلام ممنون ميشم دوباره ب وبم بياين و نظرتونودر مورد پست خودم 5 هم بدين


KiMiYa
ساعت3:02---6 بهمن 1391
بـغـض دارے؟


آروم نـيستے؟


دلت بـــراش تـــنــگـــــ شده…


حــــوصله هـيـچـکسو نــــداري؟!


حالا، يــاد لحظه اے بيفت کـه؛


اون هــمه ے بے قــــراريے هــاے تــــو رو ديــــــد،


امـــــــا چـشمـاشـو بست و رفــت…

+++++++++++++++++++++++++

آپم ممنون ميشم بهم سربزنينو نظرتونو بگين


neda
ساعت23:52---3 بهمن 1391
تو را هيچگاه نمي توانم از زندگي ام پاک کنم چون تو پاک هستي مي توانم تو را خط خطي کنم که آن وقت در زندان خط هايم براي هميشه ماندگار ميشوي و وقتي که نيستي بي رنگي روزهايم را با مداد رنگي هاي يادت رنگ مي زنم



alice
ساعت18:12---28 دی 1391
سلام ممنون از این که به وبم سر زدی من وبتو لینک کردم
اگه خواستی وب منو با اسم twilightبلینک
می30


علی افروخته
ساعت21:39---27 دی 1391
سلام دوست خوبم .

شما با افتخار لینک شدید .

لطف کن منو با عنوان دل شکسته بلینک .

ممنون


kimia
ساعت20:43---27 دی 1391
گـاهی وقتها آدمها ،از یکـــ جایی به بعــــــد





از یکـــ روزی به بعـــــــد، از یکـــ (( نفــــــــــر ))


به بعـــــد ، دیگــــــــر هیچ





چیز برایشان معنی ندارد ...





نه رنگـــ ها ، نه خیـابانهـــا ، نه





فصلهــــــــا ... گاهـــــــی وقتهــــا





آدمهــ ـا از یک نفــــــــر





به بعــ ــــد فقط دلتنگ اند ...








(( فقط دلتنگــــــ ....... ))


maedeh
ساعت20:34---27 دی 1391
salam.mamnoon ke be webam sar zadin va nazar dadin. man linketoon kardam.
montazeram ta linkam konin.
ba onvane :عاشق کوچک


kimia
ساعت17:19---22 دی 1391

ﺗﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﮔــــــﻮﯾﯽ ﺗﺎ ﻣـــﻦ ﺧﻮﺷــــــحال ﺷﻮﻡ

ﻭ ﻣﻦ ﺍﺣﻤــــــﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﺗﺎ ﺗو ﺩﻟﮕﯿــــــﺭ ﻧﺸﻮی . . .



@@







این بار که آمدی



دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد

میلـــرزد . . .











@@







لعنتی …

من خاطرت را می خواستم …

نه خاطره ات را …..

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||\

بالش خود را ترجيح ميدهم





شانه هايت مثل بالش هاي مسافرخانه مي ماند





خوب ميدانم سرهاي زيادي را مهمان بوده



|||||||||||||||||||||||||||||||||



آرزوی خیلی ها بودم



از آن دست نیافتنی هایشان



ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی



|||||||||||||||||||||||||||||||||||



. . . من حوای کسی بودم که دیر فهمیدم آدم نیست



||||||||||||||||||||||||||||||||||



لاک غلط گیر را برمیدارم و "تو" را از تمام خاطراتم پاک میکنم



"تــــــــــــــــــو"



غلط اضافی زندگیم بودی. شک نکن



||||||||||||||||||||||||||||||||



kimia
ساعت18:10---21 دی 1391


اههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

چقدر باحال بووووووووووووووود

به خصوص آخريه...واقعا معركه بوووووووووووود


neda
ساعت12:21---21 دی 1391
وقتی تو باشی ؛ زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست !
وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !
وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !
تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!
حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
وقتی تو باشی ؛ عشق در وجودم همیشه زنده است ، میتپد قلبم تنها برای تو و می گذرد لحظه ها به یاد تو و می ماند برای همیشه یک عشق جاودانه در قلبهایمان !
وقتی تو گل من باشی ؛ باغچه خشگ قلبم بهاری می شود ، این دل از عطر و بوی تو پر از محبت و صفا می شود !
وقتی تو عشق من باشی ؛ این چشمها برای دیدن تو بی قرار و بی تاب می شود ، حضور تو در کنارم تنها آرزو می شود !
وقتی تو همدمم باشی ؛ دیگر تنهایی با من بیگانه می شود ، غم و غصه های دنیا در قلبم فراری می شوند !
تو باشی ؛ عزیز دلم باشی ؛ عشقم باشی ؛ دنیا برایمان بهشت همیشگی می شود !
وقتی تو باشی ؛ وقتی تو همه زندگیم باشی ، این دل فدای قلب مهربانت می شود ، چشمهایم همیشه منتظر دیدن چهره ماهت میشود !
وقتی تو باشی ؛ من نیز هستم ، زیرا تو درون قلبم هستی !
پس با من باش ای عشق جاودانه ام ؛ بیا تا با هم بخوانیم ترانه عاشقانه ام را که برای تو سروده ام !
ای تو که بی تو بودن برایم خواب همیشگی است !

چه جالب!!!!


mahsa
ساعت20:51---20 دی 1391

من که هر چی دعا و نذر و نیاز کردم فایده ای نداشته از 9 تا امتحان حداقل 3 تا رو افتادم
ولی
باشه
برای تو دعا میکنم
شاید شنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: