تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:, | 18:58 | نویسنده : arman

 

این هم یک اشتباه جالب در فیلم تروی!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

Roya s.b
ساعت9:58---1 اسفند 1391
روی هرپله که باشی خدایه پله ازتوبالاتره،نه بخاطراینکه خداست،به خاطراینکه دستتوبگیره.پاسخ:پاسخ:در آغوشت که جای میگیرم عمیق تر گناه میکنم؟؟؟؟ من این جهنم را که هوای بهشتی دارد با هزاران بهشت خدا که بی تو هوای جهنم دارد عوض نمیکنم تو چه میفهمی حالو روز کسی که دیگر هیچ نگاهی دلش را نمیلرزانذ! بار ها میتوانستم مچت را بگیرم اما دستت را محکم تر گرفتم! اینبار تو بگو دوستت دارم نترس من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید...

Roya s.b
ساعت19:15---27 دی 1391
کسی باش که عمری با تو بودن، یک لحظه ؛
و لحظه ای بی تو بودن، یک عمر باشد

سلام
لینکت کردم
منو با اسم دل سوخته بلینک


شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت19:09---15 دی 1391
اینم آدرس اون یکی وبلاگمه خواستی برو نظر بزار

شبنم ♥ღஜܓܨ
ساعت19:06---15 دی 1391
سهلااام وب خوشملی داری من لینکت کردم تو هم منو لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: