تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, | 16:23 | نویسنده : arman

این هم از تاثیرات عوامل محیطی!!!!!



نظرات شما عزیزان:

arezooo
ساعت10:54---14 خرداد 1392
سلام آرمان جاان..
مرسی بهم سرزده بودی..
خیلی دیر شد ببخشید..
نتم قطع بوود..
عزیز من لینکت کردم...موفق بااشی!


arezooo
ساعت10:54---14 خرداد 1392
سلام آرمان جاان..

مرسی بهم سرزده بودی..

خیلی دیر شد ببخشید..

نتم قطع بوود..

عزیز من لینکت کردم...موفق بااشی!
پاسخ:pas chera esme man to linkat nis:-((:-


arezooo
ساعت10:54---14 خرداد 1392
سلام آرمان جاان..
مرسی بهم سرزده بودی..
خیلی دیر شد ببخشید..
نتم قطع بوود..
عزیز من لینکت کردم...موفق بااشی!


morteza
ساعت20:08---13 خرداد 1392
arman joonam kojaei tahvil nemigiri


baran
ساعت23:47---22 ارديبهشت 1392
♥ღஜ♥ღஜ♥ღஜ


چ خنده دار...پاسخ:slm vebe gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam
پاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!


شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت10:50---16 ارديبهشت 1392
تنفر همان عشق دروغین است

دروغ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی نتیجه اش خرابی و ویرانیه توست؟؟؟

اما حقیقت این است که همه یکی هستند..........


سپتا
ساعت23:02---9 ارديبهشت 1392
salam ye chan vagt nabodam alan link shodi

سارا
ساعت22:34---3 ارديبهشت 1392
آرام شده ام





مثل درختی در پاییز





وقتی تمام برگ هایش را





باد برده باشد!
پاسخ:mamnon az comment zibat pas chera mano link nemikoni
پاسخ:سر ميز شام ناگهان بيادت مي افتم... بغض ميكنم و اشك در چشمانم حلقه ميزند! همه با تعجب من را نگاه ميكنند ومن به ناچار... به رويشان لبخند ميزنم وميگويم... چقدر "داغ"بود!!!!


الهه ... نمکدون
ساعت13:01---3 ارديبهشت 1392
ممنون آرمان جا که لینکم کردی

mahsa
ساعت10:09---3 ارديبهشت 1392
salam mec az hozuret linki

mano ba esme webam link kon

merc
پاسخ:دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت: تورا چه به عشق؟؟؟ گفتم چرا؟؟!؟؟ گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری... لبخندی زدم و گفتم: خدایا این مخلوق توست!!! شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!! کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو


تنهای شیطون
ساعت23:41---2 ارديبهشت 1392
سیلام ارمان جون

من لینکیدمت گلم تو هم منو با عنوان تنهای شیطون بلینک عجیجم

همیشه پیشم بیا و از شیطون بازیام لذت ببرپاسخ:دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت: تورا چه به عشق؟؟؟ گفتم چرا؟؟!؟؟ گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری... لبخندی زدم و گفتم: خدایا این مخلوق توست!!! شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!! کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو


پارمیدا
ساعت20:03---2 ارديبهشت 1392
مرسی ک سر زدی......
بارسا عشق است عشق...
قربونت برم لینکت کردم
درضمن ک چی شماره تو گذاشتی تو پروفایلت؟؟؟؟؟اصرار نکن زنگ نمیزنم
خخخخخخخخخخخخخخ


پارمیدا
ساعت20:03---2 ارديبهشت 1392
مرسی ک سر زدی......


بارسا عشق است عشق...


قربونت برم لینکت کردمپاسخ:parmida jan didi bakhtid ounam 4ta
midooonam sakhte vali tahamol kon to mitooni
dar zemn naza6tam k zang bezani chon midoonam be agha ehsan vafadari

پاسخ:دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت: تورا چه به عشق؟؟؟ گفتم چرا؟؟!؟؟ گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری... لبخندی زدم و گفتم: خدایا این مخلوق توست!!! شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!! کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو


√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√
ساعت18:35---1 ارديبهشت 1392
به تو کــــه کـــــ ــاری ندارم!








دارم به دردِ خــــــــ ــــــــ ـــــــودم می میرم








تقصـــــیر مــــــ ـــــن نیست








که “تـــــ ــو”








تنــــــ ـــــها درد منی…!
پاسخ:پاسخ:mamnon az comment zibat pas chera mano link nemikoni
پاسخ:دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت: تورا چه به عشق؟؟؟ گفتم چرا؟؟!؟؟ گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری... لبخندی زدم و گفتم: خدایا این مخلوق توست!!! شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!! کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو


Mohsen
ساعت11:19---1 ارديبهشت 1392
سلام
ای ولا پسر، وبت معرکس، کلی سوژه خنده.
خوشم اومد لینکت کردم. فدات


Zahra
ساعت9:34---1 ارديبهشت 1392
شما یادتون نمیــاد ...

















من هم یادم نمیــاد ...

















اما می گن مردم یه زمانی مهربون بودن !!



پاسخ:دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:



تورا چه به عشق؟؟؟



گفتم چرا؟؟!؟؟



گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری...



لبخندی زدم و گفتم:



خدایا این مخلوق توست!!!



شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!!
کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو
راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو






پاسخ:rasti zahra joon chera man to linkat nistam


ahmad
ساعت17:28---31 فروردين 1392
slm veblage kheily jalebi bud

الهه ... نمکدون
ساعت19:54---30 فروردين 1392
سلام آقا آرمان وب جذابی داری من شما رو لینک کردم منتظر شما هم هستم

کـ ــ ــتـــایون
ساعت15:00---30 فروردين 1392
link shodi

sadaf
ساعت21:07---27 فروردين 1392
شعر «زندگی» از سهراب سپهری

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم/ زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت/ زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست.....
پاسخ:man linket kardam to ham mano belink


hanieh
ساعت9:39---27 فروردين 1392
دومي بهتر بود

sadaf
ساعت10:11---25 فروردين 1392
سلام اقا ارمان ممنون مرسی باز هم بیاین وبم منتظرتون هستم

Ghazal
ساعت15:50---20 فروردين 1392
لینک شدی عزیزمپاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: